یک بنیاد خیریه به نام New Ark Mission of India که در زمینه کمکرسانی به خانوادههای فقیر و کودکان خیابانی در هندوستان فعالیت میکند. در سال ۲۰۱۱ کمپینی منتشر کرد تا از مردم بخواهد برای زمستان فقرا و كودکان خیابانی پوشاک اهدا کنند. این کمپین که توسط آژانس اوگیلوی طراحی شده، ایدۀ خلاقانهای دارد. در این کمپین از شیوۀ تبلیغاتی برندهای لباس استفاده شده، به این شکل که کودکان خیابانی به سبک مانکنها، لباس پوشیده و مقابل دوربین ژست گرفتهاند، اما لباسی که آنها به تن دارند، مثل محصولات برندهای بزرگ لباس، چیز ارزشمندی نیست، لباس های این کودکان از زباله ساخته شده، چیزهایی مثل روزنامه، کارتن و گونی. این لباسهای نازک و بدون کاربرد، با مفهوم پوشاک زمستانی و سرما، تضاد معنیداری دارد که بیننده را به فکر وا میدارد.
این آگهیها در مکانهای عمومی، دفاتر شرکتهای بزرگ و حتی کلیساها نصب شد و نتیجهاش فراتر از انتظار بود. در حالی که طراحان کمپین انتظار داشتند حداکثر ۲۵۰۰ دست لباس هدیه بگیرند، بیش از ۶۰۰۰ دست لباس به فقرا اهدا شد. این معجزه خلاقیت است.